onsdag 9 januari 2008

Vilken otäck olycka...

En mycket olustig känsla är det när en så stor olycka händer här i USA, framförallt i ens närhet. Man kan också förstå hur stort det är när det hamnar på första sidan i de svenska nyheterna. Men det är förståligt nu när man förstått hur många svenskar vi är här i Florida. Fler än jag visste om så här dags för ett år sedan. Jag åkter I-4 ganska ofta men det är klart dom som åker den varje dag för sin överlevnad. Usch, en mycket ledsam och sorgsen dag och imorgon sägs det vara risk för samma plötslig dimma. Undrar hur många som kommer åka den vägen? Kan inte ens föreställa mig hur man kan vara beredd på att först åka i klar sikt och plötsligt, de som överlevt dagen oskadda säger plötsligt, hamna i dimma tjock som ett täcke.
Aftonbladet TBO

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Malin !

Fick din address av Helena ! Kul att se dej ! Och det ska bli kul att läsa din blogg !

Många kramar från Carro ( Helenas lillasyster )

Unknown sa...

Och så har även jag hittat hit. Jättefina bilder du tar! Jag håller på att jobba fram en ny förbättrad blogg, sänder dig domännamnet när jag startat upp.

Anette

Malin sa...

Carro: Vad kul att du kom förbi.Om du sätter upp en egen blogg eller om du finns i något forum så lägg till mig som vän. Annars välkommen åter och hoppas allt är bra.
Många kramar tillbaka- hälsa alla:)

Anette: Tack för komplimangen och jag ser fram emot att se din nya blogg.