tisdag 8 januari 2008

EFIT premiär

7.30 kaffe och SWEA



8.30 chattar med millan




9.30 början på morgonpromenaden



10.30 hem igen




11.30 Pointsettas flyttar ihop i en och samma kruka




12.30 Planterar om växterna




13.30 besöker en Swea



14.30 Bye, bye Beach Bum




15.30 Love, love, love




16.30 Snack




17.30 Jobbar med bilder




18.30 Dinner tajm





19.30 Napping





20.30 TV-reklam




21.30 Nattpromenad





22.34 God natt


Första EFIT för mig och fler blir det nog, det var ju kul. Men man var som värsta papparazzi här ute på vischan i Lutz, Florida.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lite mindre snö hos er än vi har det ;)
Kul med lite foton från utlandet med.

/Micke
ettfotoitimmen.se

Anonym sa...

Kul med efit! Här var vi på Ultraljud idag å såg bebis, som måttade slag efter slag mot sin lilla mammas mages insida. Inte snällt! Kan du inte adda mej på msn,så kan vi prata lite där emellanåt johanna_ringh@hotmail.com

Nu ska jag ut med hundarna, men här ösregnar det o det finns inga palmer så långt ögat kan se, bara en massa leriga gräsmattor o lyktstolpar =(

Just det visa danne släktforskningssidan igår, han var riktigt facinerad!

Kram Kram

Nina sa...

Där är jag och Beach Bum :) Tack igen för lussekatterna, har ätit flera stycken nu. Mera Malin-paparazzi vill vi ha!

Kram!

aurorabuddha sa...

Hej fran Texas! Och jag har oxa stora hundar att pussas med! En gammal Boxer, en Rottweiler/Dobermann mix, och en Golden Retriever mix.

Sa kul att hitta en till svensk bloggare - och tack for linken! Jag ska surfa runt hos dig nu!

Malin sa...

Aurorabuddha: Vad roligt att du kom förbi. Så du har samma hundsmak som mig, jag är mer förtjust i storleken som går att krama och pussa ordentligt:) Jag länkade till dig för det var en kul blogg du har och så måste jag ju hålla reda på tema-dagar och annat:) Välkommen tillbaka....

Nina: EFIT kommer dra fram Mallarazzi ska du se...i frysen kan du ha bullarna till midsommar;) så är inte upp alla än.Men gör du så finns det fler här, bara Petter som äter dom och han är nog lite trött på dom nu...

Johanna: Du är nu tillagd på msn, det är bara att skriva när du kommer på. Jag tycker det är jätteroligt att se Viggo och hans vänner i parken som jag själv har vandrat mina vovvar i....nostalgi

Micke: Det var Johanna som visade vägen till EFIT så det tackar jag för, det var roligt. Nu får jag se till att hålla reda på nästa gång bara..eller kommer påminner någon kanske. Ha det så bra där i snön, den saknar jag inte...