lördag 5 januari 2008

Rensa ut det gamla för att göra rum för det nya...

P och jag bestämde oss för att gå igenom gamla boxar av gammalt sentimentalt och annat som vi samlat på oss. Vi hade riktigt roligt när vi gick igenom allt material från dagis i Norrköping, genom Kindergarten till 4:an i Lutz, till några år hemma på Victoriaskolan och så tillbaka igen. Men en sida jag ramlade över som jag förträngt från minnet totalt är något jag ville visa här. Familj och vänner känner kanske till den mer än jag själv. Vad det nu är som ligger till grund för min minnesförlust? Ja ni, det vet kanske bara jag själv.
Det här är min första "blogg" á la -99.
sida 1
sida 2
sida 3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heeej! Å vad kul att du har en blogg, länken funka inte men googla lite å hitta rätt tillslut! Här ska följas! Å skulle så gärna vilja komma o hälsa på! Ser hur ni har det! Får bli när bebis vuxit lite! Utanför magen =)Kul att du länkat till oss! Ska genast länka till er! Söta vovvar har ni med, väntar på mer bilder, själva är vi hundvakt en månad nu åt en goldentik, så här är det fullt hus =) Ta hand om er! Kram kram Johanna med flock

Malin sa...

Vad roligt:) Kanske skrev jag något fel i adressen. Tur du hittade hit iaf. Och tänk på att så fort lilla bebben måste sitta i egen stol så måste ni betala för bebben också. Innan det så får man både resa bekvämare och så är bebben gratis. Ett tips bara, men annars är ni välkomna när ni kommer...kram i massor:)