fredag 6 juni 2008

Sveriges Nationaldag firad och flaggad i Lutz.....



Youtube spelar nationalsången i rockarstil. P laddar hem tabbar och lär sig spela den i rockarstil. Vi vajar flaggan och Darcy gillar det fina materialet på sitt huvud och blir alldeles myspysig. Buddy ylar nationalsången med flaggan som dekor.....vilket nationalgäng vi har här idag:) Vi som vill leva ....o dö i norden.....men som bor och lever i "the land of the free and the home of the brave"...redwhitenblue


Sveriges Nationalsång
Du gamla du fria

Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nord

Du tysta, Du glädjerika sköna!

Jag hälsar Dig, vänaste land uppå jord,

Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna.

Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna.


Du tronar på minnen från fornstora dar,

då ärat Ditt namn flög över jorden.

Jag vet att Du är och Du blir vad du var.

Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden.

Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden.

* * * * * *





-2-2-------0-2-2-0--------0-----0---2----------------0--------------3-3-3---------3-2--3---2-3---2---3-0--------3-3----2-2-3-0------------------------------------------2---2------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


0-2----3-2-0---------------0-2----3-2-0-------0-2---------3-2-3------3--------3------3-2-3------3--------3--2-------2---2--------------------------2---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En annan plats i Tampa som jag vet flaggar idag är IKEAs barack i Ybor City........

Inga kommentarer: