söndag 8 juni 2008

Redo för avfärd....mot Sverige färden bär

Hela den här veckan har vi förberett oss, P och jag, för att han ska åka till Sverige över sommaren (till att börja med). Han är lugnare än vad jag är, mycket för
jag hatar att flyga och är mer eller mindre nervös vid varje flygning och veckorna innan men aldrig efter. Vi har också farit runt Tampa och dess affärer och letat efter diverse prylar som ska ner i resväskan. Vi var vid Citrus Park Mall och Walmart Super Center igår, efter vi hämtat en bok på biblioteket som P ska läsa över sommaren. Idag åkte vi tillbaka till Walmart och lämnade tillbaka det vi köpte igår och så var vi vid Radio Shack och Walgreens en sväng också. Efter som mottagare av de här diverse prylarna kanske läser det här så blir det inte mer detljerat än så. Vad vi har pratat mycket om den här veckan och speciellt i helgen är vad P ser fram emot att mumsa på när han väl kommer till Sverige..........han älskar blodpudding men inte bara det ...mycket annat som vi talat om ska jag leta lite bilder på och återkommer senare. Nu måste jag återgå till sista minuten packning och umgås med min älskade P:)

Inga kommentarer: