torsdag 21 februari 2008

Tjejsnack- bästa och sämsta med...

Tjejsnack är en bloggidè för bloggtorka kan jag tro. Jag hittade länken genom en annan blogg och tänkte se om det var kul:) så här kommer mitt första tjejsnack. Några frågor ställs och vi svarar på dem på vår blogg. Följ länken och där kan man se andra tjejers bloggar och svar på veckans frågor.


Minnet? Kortidsminnet är inte alls lika bra som långtidsminnet, tidigt tecken på minnesförlust
Resan? Tågluffa genom södra Europa har sin charm, sällskapet kan göra resan förskräcklig- ingen nämnd ingen glömd
Maträtten? grekisk sallad kan jag leva på, leverstuvning luktar t.o.m illa
Köpet? shopping är inte mitt stora intresse och kan inte komma på något just nu
Egenskapen hos en vän? tillit och förtroende i alla väder, ekonomier och förhållanden, underminerande på ren svenska skitsnackare


Hur är det med dina bästa och sämsta?????

1 kommentar:

Annika sa...

Hej Malin!
Tack för kommentaren på min blogg angående skolssytemet i Sve!! SÅ trevligt att hitta ännu en USA-bloggande svensk!!!
Tjejsnack har jag sett på flera bloggar och tycker det är lite kul.
Gillar din blogg. OK, om jag länkar dig?

Hälsningar Annika, Wash DC