söndag 17 maj 2009

Skillsmässa ready set GOOOOOO


Vi ser verkligen överlyckliga ut över att fira in nya året 2005/2006. Det var första vintern vi var tillbaka efter att P och jag varit hemma i Sverige mellan 2003-2005. Det här är gamla bilder och de beskriver ganska bra den miljö vi skapade omkring oss. Tro mig idag ler vi inte heller när vi ser varandra. Bilderna från baseball är från 2003- vi åkte snart till Sverige efter det.

Sitter här och försöker hitta sidor med snabb och enkel gärna fri information om skillsmässa. Oj, oj, oj, oj vad många år jag jobbat med det och än så länge utan nåt resultat i slutet av tunneln. Det är inte mycket mer man kan säga än att jag avråder från att gifta sig i America eller kanske ska jag säga Florida. Det finns ingen enkel utväg och inte heller någon avgiftsfri sådan. Så vad gör man när den ene parten gör allt för att det inte ska gå igenom och den andra söker alla vägar för att det ska gå igeno? Det är inte tillrådligt att leva separerade i den här staten då man påverkas i allra högsta grad av vad den andre gör så länge man är gift. Det kan leda till mycket och stora problem som jag inte ska gå in i i detalj. MEN usch och fy jag är så trött och le på det här att jag inte vet vilket håll jag ska gå åt........
Bland de sista bilderna av vår mest älskade voffe- Darcy. Vi flyttade ifrån huset sommaren 2008 och nu är Darcy på andra sidan regnbågsbron hos alla våra andra fyrfotade bästa vänner vi haft hos oss.

1 kommentar:

Nina sa...

Va, är det Jeff? Mm, glada miner... Vilken jävla soppa säger jag bara. Hoppas du kan ta dig ur den en vacker dag. Kram.