söndag 3 maj 2009

H1N1 och twitter updates...P's skola stänger en vecka

Två konstaterade fall av swine flue H1N1 på sonens skola!!!! Den stänger hela veckan och fler följer visst. Vi har ett totalt av fem fall här i vår "kommun". Lustigt, mycker olustigt, och vi får se vad som följer efter det här.
Läs mer här http://www2.tbo.com/content/2009/may/03/hillsborough-has-5-probable-cases-swine-flu/life-health/

Så jag var reggad på twitter och kom på att det hinner jag inte med. Men sedan har jag hört gång på gång den här veckan att information uppdateras på twitter så nu reggade jag mig igen. Victoria- hitta mig där igen för jag letade efter dig men utan lycka;)

Klart är om ni är på twitter så lägg till mig. Jag ska lägga till att ha det på min telefon så jag kan följa era updates hela dagen lång.

Jaha så var det här i swine flue season. Igår hade vi friends&family på IKEA Tampa och jag jobbade för första gången i en snabbköpskassa kan man säga. Men det var kul!
P.g.a pågående influensa är alla småland stängda i hela USA. En bra ide tycker jag.

Jag är ledig imorgon och ska göra en storstädning och desifinera hela lägenheten. P är ju också hemma så vi kan hjälpas åt. Jag jobbar på tisdag igen och resten av veckan, och på onsdag är det Grand Opening för IKEA. Ingen vila ingen ro den här sommaren;)

Inga kommentarer: