måndag 4 maj 2009

En ledig dag....

Tänk vad man uppskattar lediga dagar när man har ett jobb. Dagar som annars, utan jobb, blir samma vilken veckodag det än är. Man får så mycket mer gjort när man har lite tidspress på sig:) Idag skulle jag städat mer än jag gjort för när man väl sätter sig vid datorn och ska svara på mejl så försvinner timmarna lika snabbt som minutrarna går långsamt när det är tråkigt. Jag har gett mina non-profit uppdrag min uppmärksamhet och jobbat en hel del. Nu ska jag ta på städrocken och skura högt och lågt. P är hemma från skolan som är stängd och nyheterna uppmanar de barnen att inte träffas utan hålla sig hemma. Vad kallar man det tro? Hemmakarantän?


Läste en lite intressant artikel i Nordstjärnan om twitter- http://www.nordstjernan.com/news/sweden/1271/


Vi i SWEA var även med i det senaste numret men det går bara att läsa i pappersform men själv lyckades jag komma med på bild. Roligt:)


Inga kommentarer: