måndag 18 augusti 2008

Panta tillhörigheter för nödvändiga greens men också för att lätta på bördan

Det var en dag full med pantande- hit och dit- jag var både på Play it again sports och Sound exchange och bytte in mina prylar mot cold green cash......oförskämt lite får man förstås med tanke på vad man en gång i tiden la ut. Det är med andra ord inte värt mycket så snart varan bytt hand från försäljare till mig- the customer. Men, men kärva tider kräver kärva metoder och både P och jag kom fram till att det var tungt #%¤E%¤ att släpa hit våra tillhörigheter så vi lättar nu på kvantiteten av material och fyller på plånboken istället.

Imorgon då det är tänkt att regnet ska ösa ner tänker jag jobba mer med datorn och dess ständiga arbetsuppgifter. Kom gärna tillbaka för jag lägger upp lite bilder förstås och berättar om min EFIT-dag som var igår.....

See you later alligators......(in a while crocodile)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hua vilken dag. Blir slut bara av att läsa den *s*

Anonym sa...

Visst är det skönt att bli av med gamla saker och tjäna pengar, även om de har gått ner i värde? Det är klart att det är vemodigt om det är saker som betyder mycket, men som du säger, desperate times takes desperate measures. Vi var minsann också stamkunder hos EZ Pawn på Armenia & Sligh, Keith och jag, när det begav sig. Det var ju för jävligt att vi var tvungna att panta för att kunna handla mat. :P

*kram*