tisdag 29 juli 2008

EFIT via mobilen idag

Min EFIT dag med bilder tagna med mobilen
Vakna upp kl. 7 i Cinderellas säng (hon är i Sverige och jag är tillfälligt hemlös)Kaffe och bloggläsning vid 8-tidenVattnar mina blommor vid 9-tiden, de fick följa med i min flytt
Vid 10-tiden så är det dags att kolla om några vildar skrivit, det medan ännu en kaffekopp avnjuts Kör mot C vid 12-tiden,hämtar henne och städgrejer sedan drar vi mot städjobb

Klockan 13.00-16.00 städar vi för fullt

Efter 16.00 skjutsar jag hem C och åker mot H, det är rush hour och oväder, så det tar sin lilla tid

Väl "hemma" vid 17.00 så mumsar jag på lite svenskt godis som P hade med sig hem:)

P önskar sig Chicken n dumplings till middag och utan hemmakök så får Cracker Barrel ta vid. Vi åker tid straxt efter 18.00. I väntan på maten så kan man spela sånt där...vad det nu heter på svenska??


Extrabilder för har ni sett: julskyltning och halloweenskyltning i juli månad- javisst ja! jag lever visst i konsumenternas himmelrike - här, där staten ger bort pengar så medborgarna ska handla;)

Vi stannade till vid Blockbuster vid 19.00 och kollade på spel, himlen var lite speciell mendet blev mest ett uppenbarelsesken i mobilen;) "Jesus is coming", skojade vi ( skämt och sido ta mig inte så allvaligt)

Väl hos H igen så var jag vid 20.o0 i hennes syrum/datarum och pratade med henne om dagen som varit
Vid 22.00 så letar vi febrilt efter en låda i lådhögen i H-s garage..vi ska sälja guld så vi kan köpa annat vi
behöver i vårt nya hem

Klockan 23.00 så har vi ännu inte hittat vår låda utan vi har två halsband som imorgon hittar hem hos någon annan och vi kan lämna deposition för annat i vår nya lägenhet....... kl.24.35..sitter jag här och fixar min blogg- ingen bild ;) av det- Natti natt eller morn morn till er där hemma i Sverige:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kikar förbi :)

Anonym sa...

Kikar in och kollar din efit.
Låter inte kul att behöva flytta så många gånger.

Kram

Victoria sa...

Jag hoppas att allt är bra och ordnar sig med flytten! Kramar/Victoria