tisdag 13 maj 2008

Tog en paus från bloggandet då jag skriver på mina memoarer;)

Ah, det var jättekul att börja blogga men sedan har tangentbordet skrivit material som inte hör en blogg till ett tag och kommer att fortsätta med en tid framöver. Jag ville uppmärksamma en händelse i mitt liv dock. När jag började skriva här så var jag på G till gymmet. Men se det blev inte så, precis som så många gånger förrut. Men nu så är jag igång med mitt hemmagym..dags o gå från 22 till 2 kan man säga. Vi får se vad som händer, men här bredvid mitt skrivbord står min fancy dandy treadmill och pockar på uppmärksamhet....det är dags för morronhalvtimman av svett, blod och tårar;) Det är inte någon hemma tillgänglig att fota mig in action, men vem i hela friden vill se det. Däremot så tog det mig en hel del krafter att ta hem den, t.o. m hyrandet av en gigantisk toyota truck för att köra hem den från Sarasota. Men det är ok för jag älskar den här maskinen......:)

Intryckt i hörnet bredvid dörrlösa garderoben, där finner ni mig
runt 8-tiden var eller varannan dag......

Nej- jag skriver inte direkt några memoarer...men bra nära

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh va ja har väntat på att du ska blogga igen. Saknar din blogg till mitt kaffe på morgonen :)

Malin sa...

Hehe,,nu har jag skrivit lite igen. Speciellt då du säger du saknat mig....:)Enjoy mitt bludder!