lördag 31 maj 2008

Green Iguana fredag o Lifestyle family fitness lördag






Här slogs det på stort kan jag lova, H och jag tog oss ut i the general population och gick på bar. Vi gick till Green Iguana som är ett populärt ställe, en kedja av restaurang/bar i USA. Liknande Harrys skulle jag vilja säga men way coooler förstås. Den här restaurangen ligger när en bio för vi hade pratat lite löst om att vi ville se Sex in the City filmen som hade premiär igår. På vägen dit kom vi fram till att det inte var så kul att trängs med folk på en premiär så vi tar det en annan gång. Vi hamnade på Iguanan för att vi hade också hört att det skulle vara en grupp där som var för oss intressant. Nix inte en svensk grupp, men kan hända innehålla en och annan svensk. Men vi anslöt oss inte till den gruppen till slut utan hade en trevlig middag, såg glada människor dansa, drack ett par kalla öl och njöt av floridakvällen bland andra glada människor. H och jag har känt varandra i många år nu men aldrig kommit till skott. Vi skojade när vi stod där och drack öl om att så här dags så är jag ute med hundarna för natten, och ja ser på en tv-show och sen är det natti natt...ja ni vet man blir ju lite tröttare ju tradigare livet är, säger jag med tanke på mig själv. Det här ska vi göra flera gånger det är en sak som är säker. Det händer mycket annat kul nu när sommaren kommer så om bara plånboken håller med så kanske det blir ett par gånger till att vi besöker en Iguana eller nåt annat ställe.



Imorse var jag äntligen vid startgropen för Lifestyle family fitness. Det som var med i min bloggs första dagar. Jag har ju en treadmill nu som tjänar sitt syfte, men min Swea-syster C kom med förslaget att vi skulle träna så då hoppade jag på. Vi ska väl se till att det håller i sig för fy sjutton vad kul det var. Jag gillar att gå på klasser och idag fick jag både step-uppa och body-pumpa, i 2 timmar i streck körde vi. Guuuuu, va kul. Nu vill jag ha mera! På tio år har det hänt mycket .......yo-yo och anobulemi hör till min personlighet- Tyvärr! Nej nu måste jag sluta ,,,, men det här var lite för kort så jag skriver mer senare ikväll...........................................






2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hänger gärna med till the Green Iguana nästa gång, men step-upen avhåller jag mig frivilligt ifrån.

Malin sa...

aha...kul vi får väl se om jag basunerar ut det innan nästa gång så du inte får veta i efterhand...vem du nu är;)