onsdag 21 maj 2008

Jag har blivit GammelMoster:)

Välkommen lilla Stina:)
Bilden kommer från Viggos blogg
och är bara lånad, liksom flera av följande
bilder, de flesta tagna av någon annan än
mig själv.

Den 15 Maj kl. 22.13 kom lilla Stina till världen. Det är hon som fick vara med i min debutblogg me sin ultraljudsbild och här är hon när hon sett livets vackra ljus i Oxens tecken- oj oj oj det blir en bestämd liten dam en vacker dag:) Nu längtar man hem för att få träffa den unga lyckliga familjen om inte annat. Det är ju så med att bo utomlands, tycker jag, att sällan saknar man Sverige som land- kanske årstiderna men inte annars. Däremot så saknar man människorna- vänner och familj. Just för att tiden går så sanslöst fort och barnen växer upp innan man hinner blinka och mycket händer där hemma som man missar. Jag är inte så lyckligt lottad att jag kan åka hem ofta eller impulsivt så jag har missat många födelsedagar, studenter, nu barnfödslar och snart kanske också bröllop. Det är tufft, det tycker i alla fall jag......

Syster yster mè familj





Millanfrillan mè familj





Gurra gudson mè familj



Linkopingsborna



Några av mina goa, nära, kära, och de av de människor på den här jorden som känner mig allra bäst:)

Inga kommentarer: