söndag 26 juli 2009

26 juli 1997....då landade vi med planer på att stanna här


Då kom Petter hit till Tampa för första gången. Själv hade jag redan varit här. Petter var lite mer än 4.5 år och fyllde sen i Oktober 5 år. Tänk vad tiden går och vad mycket som hänt när man väl tänker tillbaka. Jag ska nog skriva en bok;)

Nu ska Helena och jag knack dörr hos våra grannar och se hur intressant en community yard sale är. Både Helena och jag som separerade ensamstående mammor har massa "skit" att sälja och ett konstant behov av mer kulor. Så vi gjorde klart med vår hyresvärd om att ha yard sale och nu är vi på G.
En sak som är säker...i alla väder- man längtar alltid hem nån gång varje dag!!!

1 kommentar:

Nina sa...

Lycka till med yard salen! Jag vet hur kul det kan vara att arrangera en sådan... Kram!