torsdag 13 mars 2008

Hit och Dit, Dit och Hit- så är det just nu i Sweden- America livet

Jag vet att jag inte har tid med mycket och är definitivt inte i synk med mina vänner och min familj i Sverige för tillfället, inte heller med vänner på andra kusten, eller Hawaii. Tiden är späckad med saker som är måsten. Men så är väl livet i de allra flesta fall. Men här planeras invigningsfest och vi får 110 personer som kommer och då har vi klämt in 10 extraplatser. Telefonen och inboxen går varm och vi kunde nog lätt ha haft ett rum för 200 personer. WoW!

Hälsa på vår sida för att se vad som händer här i Tampianernas värld www.swea.org/tampabay

Nej nu måste jag rusa igen. Jag skriver mer sedan men vill skicka lite kramar till alla min goa vänner och min familj. Jag vet jag har "neglektat" andra måsten nu när Swea-måsten tog vid. Jag är tillbaka till det "normala" på St.Patriks day.....

Inga kommentarer: